What about me tag

Dit postje gaat puur over mezelf zodat jullie mij een beetje beter leren kennen. Hieronder vinden jullie een aantal vragen met antwoorden. Let us begin!

1. Wat is jouw favoriete seizoen? – zomer

2. De laatste persoon die je smste – mijn vriend

3. Wat was het laatste dat je kocht? – make-up (online)

4. Make-up product waar je niet zonder kan – bb crème

5. Favoriete quote – do what makes you happy

6. Favoriete film – dear John

7. Favoriete acteur en actrice – Liam Neeson en Amanda Siegfried

8. Wat zou je elke dag kunnen eten? – spaghetti en chocolade

9. Waar kan je niet zonder? – mijn gsm, eten en mijn vriend

10. Droombestemming(en) – Bali en Thailand

11. Jouw dosis happiness? – goed gezelschap, muziek, lekker eten, film, uitjes

12. Zon of regen? – het heeft allebei zijn charmes

13. Oogkleur? – blauw/groen/grijs (veranderen soms van kleur (little weird))

14. Lievelingsdier? – Siberische tijger

15. Jouw passie? – piano

16. Wat is de betekenis van je naam? – de leven gevende (afgeleid van Eva)

17. Favoriete uitstap? – dagje zee, welness, uit eten

18. Wat doe je op een lazy day? – film kijken, eten (en nog eens eten), rondneuzen op het internet

220px-Solid_white_bordered.svg (1)

Geef een reactie

