Behind the scenes #2: make-up musthaves, cinema en reis geboekt

‘Behind the scenes’ is een rubriek waar ik wekelijks vertel wat ik de afgelopen week heb gedaan. Aan de hand van foto’s en een woordje uitleg er bij zijn jullie op de hoogte hoe ik mijn dagen heb vorm gegeven. Voor ‘behind the scenes #2′ zet ik 8 juni tot 14 juni in de kijker. Kijk je even mee?

PicMonkey Collage (1)

Tegenwoordig hou ik er van om op te staan met een frisse smoothie en me languit in de zetel te leggen terwijl ik kijk naar een serie/film. Ik ben beginnen kijken naar de serie Gossip Girl en hij bevalt me erg.

Deze week was het mooi weer buiten dus besloot ik meer buiten te komen en te genieten in de tuin met een lekkere salade, muziek en blogs. Natuurlijk kan een comfy outfit niet ontbreken.

1 (1)3 (1)4 (1)

Ik bestelde deze week voor het eerst bij makeupmusthaves.nl. Het pakketje is inmiddels aangekomen. Ik vertel er nog meer over. Nu is er een subje Yankee Candle met allerlei producten van Yankee. Ik kijk er al naar uit hiervan ook iets te bestellen.

Mijn weekend zette ik in met champagne en jurassic world met mijn vriend, schoonzus en schoonbroer. Erna zijn we nog iets gaan drinken bij Axxes.

6 (1) 7 (1)

Dit weekend waren we nog even naar het koopcentrum gegaan en gaan lunchen met mijn vriend, schoonzus en schoonmama. Ik koos voor een panini met geroosterde kip. Zij hebben ook een cadeau gekocht voor vaderdag. Ik bezocht onder andere de winkel cosy house. Wat hou ik van deze interieurwinkel. Het inspireert me keer op keer.

Als laatste dag van de week besloten we onze reis te boeken en een mini high tea te organiseren. Wat een lekkere taart en brownies van AH. Onze bestemming is Turkije geworden. Wat zou het leuk zijn als we in deze kamer van het Emre Beach hotel zouden mogen logeren.

8 (1) 9 (1) 10 (1)

220px-Solid_white_bordered.svg (1)

Geef een reactie

