My summer bucket list 2015

De zon, zee, strand, lekker eten, terrasjes, reizen en nog zo veel meer. Het warme weer doet me verlangen naar meer. Wat heerlijk om weg te dromen over de plannen die ik deze zomer wil doen. Ik heb mijn plannen en ideeën samengevoegd in mijn eigen persoonlijke bucketlist.  Kijk je even mee?

PicMonkey Collage

“Hair gets lighter. Skin gets darker. Water gets warmer. Drinks get colder. Music gets louder. Nights get longer. Life gets better.”

Wie houdt er nu niet van de zomer? Er zijn tal van zaken die ik deze zomer wil doen. Ik heb een bucketlist opgesteld dat bestaat uit 34 ideeën en plannen. Natuurlijk kunnen er nog veel meer dingen bij maar laten we het houden bij deze 34.

11652015_1636090946608881_2017569785_n (1)

Here we go:

  • Veel bloggen
  • Naar Turkije gaan
  • Sushi eten
  • Gent bezoeken
  • Zoektocht naar de perfecte bikini en sandalen
  • Mijn DIY ideetjes uitvoeren (ik heb er al heel wat verzameld)
  • Picknicken (gezellig!)
  • Filmavond met fastfood (buiten en binnen)
  • Bruinen (een must)
  • Beautyproducten en make-up uittesten en revieuwen
  • Serie uitkijken (we beginnen bij Gossip Girl)
  • Naar de zee gaan
  • Zonsondergang checken
  • Strandbars
  • Ijssallons
  • Macarons kopen
  • Fietstochten
  • Snorkelen
  • Primark
  • Uit eten
  • Terrasjes
  • Waterballonnengevecht
  • Spa dag @ home
  • Make-uplooks uitproberen
  • Twister met verf 🙂
  • Brunchen
  • Naar Nederland gaan
  • Fotoshoots
  • Ploggen
  • Tea party organiseren
  • Vriendinnentijd
  • Paar weken naar het vriendje gaan
  • Playlist op spotify maken
  • Alle films die ik wil bekijken, bekijken

Welke plannen hebben jullie?

220px-Solid_white_bordered.svg (1)

Geef een reactie

